Underbart!

Gårdagen bestod av middag, vin, update, sång, dans och utgång med Marie! Mycket trevligt! =) Dock var det inte så mycket folk ute, men mycket trevligt folk iallafall! Tog mig en liten sovmorgon idag och landade i kontorsstolen halv nio istället för halv åtta. Tack och lov för flexibla arbetstider! Känner mig även idag (trots gårdagen) pigg och redo att prestera! Gött!


Jo De La Rosa - "You can´t control me" ..... När skall denna underbara låt finnas på Spotify? Det är iallafall galet roligt att härliga Andreas Viberg numera finns med på Spotify! Är så glad att det går bra för honom! Fantastisk röst och fantastisk som människa! All lycka! Varje gång jag lyssnar på honom slängs jag tillbaka i minnen från ett helt gäng underbara och roliga människor hemifrån och alla fester när gitarren och sången varit helt i centrum!

"Fighting for an independent mind
Try to see what lies behind
My opinions and my sight of life
Crucial times put me to the test
Things of value and worth will last
It looks like a lot is going to change"


__________________
Flygresan är bokad! Bara 10 dagar kvar nu... pepp!  =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var kul att se dig igår! Alltid lika vacker!

2009-08-12 @ 11:18:01
Postat av: Elin

Tack tack! =) Tro vem som säger så snälla saker??? Det är ju nästan förbjudet att vara anonym!

Postat av: Martin

Går det inte att ställa in så att det inte går att kommentera utan avsändare? Jag måste nog fråga utvecklarna.

2009-08-12 @ 20:48:17
URL: http://www.bilgalning.se/
Postat av: Märta

Flygresan, syftar du på Sthlm & coldplay?

2009-08-13 @ 00:16:54
Postat av: Elin

Martin: jaa du, det kanske det gör.. måste undersökas!



Märta: Givet! Är ruskigt peppad redan nu! Kommer bli galet bra! =)

2009-08-13 @ 07:58:30
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback