Life is good

Hade en helt galet härlig dag igår! Jobbet gick riktigt bra! Lämnade in mitt Research Proposal för kommentarer från handledarna och fick positiv feedback för den första rapporten som jag sedan tidigare lämnat in. Lite små-fix men i övrigt ser det riktigt bra ut! Så grymt skönt!


Kvällen spenderades först med en riktigt lång cykeltur med Chia... tror att den kanske var lite jobbig för Chia eftersom det på slutet knappt var styrfart på cykeln men men, då är hon i alla fall nöjd och glad! =)


Fortsatte kvällen med avskedsmiddag på Olle´s för Marie och Björn.. riktigt trevligt men trist att de skall flytta! Tur de kommer tillbaka i vår! Efter några öl joinade Lotta och inte långt efter även två kollegor till mig! Vet inte riktigt vad som hände där men ölen byttes ut mot long-island icetea, bartender icetea och jäger... galet! Traskade hemåt vid två tiden men på grund av öl, musik och massa surr med kollegorna blev det inte sängen förrän de gavas sig hemåt framåt fem-snåret... illa! Glömde ställa väckaren men som tur var ringde P och väckte mig....Tycker att jag var rätt duktig som lyckades vara på jobbet innan nio trots allt!


Trots sämsta förutsättningarna för att jobba går det riktigt bra även idag! Har kläckt en riktigt bra idé om ett forskningsspår som även min handledare blev ruskigt taggad på! Ett litet sidspår från min avhandling, men det kan bli riktigt, riktigt bra!

_________________________________________
Kommer bli en helt underbart trevlig och galen höst!


Kommentarer
Postat av: Martin

Mmmm... Long Island... Jäger... Yumm.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback