My opinion

Jag blir så trött...  Jag försöker bara skaka av mig det och fokusera på jobbet istället, men det stör mig ändå! Kanske för att något säger mig att allting inte står riktigt rätt till, att det är någonting som är galet, att jag vill hjälpa. Kanske för att jag, trots allt är chockad över alltihopa. Dags att ta tjuren vid hornen, gå igenom, försöka förstå och lösa det! tycker jag iallafall! Finns ingen anledning att hålla på, ingen anledning alls. Olika syner kommer alltid att finnas på saker och ting, men pajkastning, lögner och övriga elakheter är ju trots allt väldigt onödiga! I alla fall hoppas och tror jag att det inte är någonting som någon egentligen vill... Kanske inte är alldeles lätt men det gäller ju att hitta roten till det onda och kompromissa fram en lösning som känns fair. Eller?!


Kommentarer
Postat av: Martin

Jag älskar blogginlägg där författaren uttrycker sig i klartext, utan krusiduller och med syfte att nå sina läsare utan missförstånd. ;)

Postat av: Ally

Förstår vad du menar vännen...Keep on fighting! Du är bäst! Jag saknar dig det var så mysigt att träffas längtar redan till nästa tillfälle!

2009-08-15 @ 15:20:03
URL: http://dansamindocka.blogspot.com
Postat av: Elin

saknar dig med darling! Längtar till nästa helg! Då måste du se till och kunna vara med lite! puss

2009-08-15 @ 18:05:51
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback