Andra advent!

Kan knappt tro att det redan är andra advent. Tiden fullkomligt flyger fram! Snart är det Jul!!! Ska bli helt underbart att åka hem, träffa familj, släkt och vänner! Jag älskar verkligen julen! Tänkte koka knäck idag men upptäckte att jag inte hade tillräckligt med socker hemma. SUCK! 

Idag är det, som Malin skulle uttrycka det, ego-dag på schemat! Riktigt härligt! Försöker samla krafter inför den kommande veckan som kommer vara späckad av både jobb och andra trevligheter! =)

Har haft en riktigt härlig helg med trevligt sällskap! Vinmys med brudarna både fredag och lördag! =) Me like! Träffade på lite roligt folk oxå på vägen hem. Dock hamnade jag även bredvid en mardröm. Finns det något värre än en skränig, skabbig, blåst liten blondin på 20 bast??? Fick på väg hem igår sannerligen bekräftelse på detta. Det måste sannerligen ha varit något fel på den lilla flickan. Tyckte faktiskt synd om henne för hon och allt hon sa var sannerligen patetiskt. Rapp i käften som jag är oxå lyckades jag ju inte hålla tyst heller.. skulle tro att hon inte riktigt diggade mina dissningar.. hmzz. men lilla stumpan slänger du ur dig sådana korkade grejer så får du räkna med att bli plockad!

_________________________
My head is spinning..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha fasen vad jag gillar dina syrliga inlägg! Mera sånt! På dem bara!

2009-12-07 @ 14:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback