Sista helgen innan jul...

Har haft flera ruskigt produktiva dagar nu, tillika denna dag! Känns skönt att få bort rätt mycket jobb så här innan julen. Dock har min nacke varit helt åt skogen idag. Har haft galet ont, kännt mig spyfärdig och varit yr. Svimmade till och med på kontoret (tur ingen såg det). Tryckte i mig lite painkillers och efter ett tag blev jag lullig istället. haha.. men smärtan och illamåendet släppte iaf. =)

Fick än mer julkänsla när jag gick runt i korridoren på jobbet och kramade alla God Jul! Mysigt men ändå lite trist att inte se dem på flera veckor nu.. =/ Ska iof ändå bli rätt skönt med lite julemys hemma (trots att det blir en massa jobb iaf, men ny miljö är ju alltid bra). Kan inte förstå att detta är sista helgen innan jul. Det är helt galet vad tiden går fort!

Var och köpte mig en kupévärmare efter jobbet oxå. Behövs verkligen nu! Very nice och ännu trevligare när tillfälligheter leder till trevligheter! =)

Hade en ruskigt mysig promenad med Chia nu efter jobbet oxå.. Snön knarrade under mina fötter och vi busade på som bara den! =) Min underbara lilla ögonsten!

Nu väntar jag på Lotta för middag och öl! Mycket bra start på helgen med andra ord! =)

__________________________________
Shout it out loud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback