Tredje advent

Tredje advent och lägenheten är självklart upplyst av ljus. Söndag = Egodag spenderad med lilla hjärtat! Har trots att det är söndag haft fullt upp hela dagen.. Långpromis imorse, mys, träning och massa bus + jobb. Taggar för långpromis på kvällskvisten oxål Försöker hålla mig sysselsatt för att undvika att tänka. Försöker skaka av mig minnet men utan att lyckas. Kommer på mig själv med att vara "back in the moment" och det håller ju inte så nu måste jag ju verkligen skärpa mig! Vet inte riktigt hur det ska gå till men I have to figure it out.. och det är snabbt!

______________________________________
Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma

Kommentarer
Postat av: Ally

textraden är bekant. så som jag vill bara gå hem med dig, ler hoppas att du hinner med alla saker inför ledigheten vi hörs till helgen vett ja så kanske vi kan ses kram kram

2009-12-13 @ 23:52:41
Postat av: Elin

åh gumman min! Känns helt overkligt att det bara är en vecka tills vi ses! Saknar dig! Ska bli ruskigt härligt! Jag ringer när jag är på väg.. vet fortfarande inte vilken dag det blir men så någon gång under helgen iaf! puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback