The best it yet to come

Fick idag julklapp på jobbet.. Vi fick ett kort med massa saker på som vi får välja mellan.. jag med min beslutsångest..... Fick även en liten present som tack för att jag var toastmaster på jul/jubileumsfesten i fredags.. Mycket trevligt! Vin och choklad... det verkar ju nästan som att de känner mig rätt bra! Frågan är då: Vad försvinner först? Vinet eller chokladen? =)

Var och hämtade Philip från käkkirurgen idag för att köra hem honom... Helt otroligt roligt att se honom morfin-hög. Vi stannade till på ICa-Ålidhem så han fick handla sig lite soppa och grejer nu när han måste käka lite försiktigt och shit vad underhållande det är med en morfin-hög kille som stapplandes försöker koncentrera sig och handla mat. Hahaha..Lovely! =)



____________________________
Go for it, run toward it, dive in head first.
Live life with no regret.
Put your heart out there,
don't be scared, you might get hurt.
But it's all worth it in the end.
Cuz the best is yet to come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback