Operation?!

Ramlade över en intressant artikel så här på kvällskvisten! Det vore ju sannerligen något extra om studien blir av! Kanske jag kan bli smärtfri!! =) Ska bli intressant att se resultatet av studien! Tro om jag skulle tordas operera?! Det är ju trots allt en ganska riskfyllt område... en liten liten miss och det kan ju få ödesdigra konsekvenser!

Tog en riktigt mysig promenad med Lotta och hundarna i vinterkylan. Det är sannerligen supermysigt när det knarrar under skorna och biter lite i kinderna av kylan! MYS! =) Nu har sannerligen mina julkänslor kommit! Längtar enormt mycket tills det är dags att packa bilen och bege mig för lite julmys!
_________________________________
Tärningen är kastad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback