Uppgiven

Blir så arg när jag tänker på det. Nu blir det till att helt börja om och kämpa som en galning med något jag redan lagt oerhört mycket tid och energi på att få bra men som nu är förstört. SUCK! Känns oerhört tungt att lägga ner sitt allt i något, få det att fungera och sedan förstörs det. Jag som var så stolt och nöjd över vad jag lyckats åstadkomma. Kunde inte sova i natt efter att jag fick höra det… irritation, ilska, uppgivenhet…. Så känner jag just nu. Inte speciellt en bra uppladdning för dagen/kvällen. Vill egentligen bara skippa allt och börja jobba på att fixa det (igen) istället!  

__________________________________________
Sanningen kommer alltid fram förr eller senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback