Äckligaste händelsen i mitt liv!!

Nog för att jag har hört talas om "bajsmannen" här på jobbet, men jag har aldrig förr fallit offer för hans lämningar! Han arbetar tydligen inte på handelshögskolan men går från sin våning/sin institution till vår korridor för att göra sina behov här istället. Mycket märkligt beteende men efter dagens påtvingade "fynd" förstår jag precis vad tjejerna pratat om och deras brinnande lust att göra en av toaletterna till damernas och pynta till den lite!!


Grymt pinka-nödig efter att ha bäljt i mig två koppar te och en halv lite vatten studsade jag in på toaletten men möttes av en stinkande vägg. När jag i nästa nanosekund ser själva toastolen ville jag kräkas! Någon, förmodligen den omtalade "bajsmannen" har varit dålig i magen och sedan låtit bli att spola! URSCH!!! Jag kanske inte behöver nämna att jag nanosekunden efter denna anblick sprang ut av förskräckelse! Så fruktansvärt äckligt!! Skjutas borde han!! Snacka om att jag mår dåligt just nu!!! Hur fasen ska jag bounsa back från detta?!!


Kommentarer
Postat av: Carro

men fy vad äckligt!! stackare där!

2009-02-12 @ 11:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback