Älgjakt!

Chia jagade sin första älg igår... Vi tog en långpromis i I20 skogen och vips började Chia bli lite tokig och skällde in i skogen. Helt plötsligt hoppar hon ner i diket och över på andra sidan och sprang mot älgen som jag då upptäckte... hon jagade älgen några steg men kom sedan springandes tillbaka.. men kunde inte riktigt hålla sig när hon fick gå igen, utan sprang då efter älgen lite till men kom snabbt tillbaka igen.. Tror hon tyckte det var lite roligt med det stora djuret som rörde på sig när hon sprang emot det.. Hon är ju så söt!


Blev intervjuad i 1½ timme igår! Får hoppas jag fick fram något vettigt eftersom tidningen som artikeln ska publiceras i går ut till alla på universitetet! En jäkla massa bilder tog de också så jag hoppas jag ser ok ut på någon iaf! Ska bli lite spännande att läsa det hon kokat ihop av mitt babblande!

Nu är det även klart vilka kurser jag kommer att medverka på till hösten... Jag kommer alltså att lära ut vissa delar av marknadsföring A till civilekonomerna samt även till kursen som går för Service Management, Handel och Logistik Programmet och Turism-programmet! Ska bli spännande! Ni som skall börja plugga på någon av dessa linjer till hösten kan skatta er lyckliga! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback