ÅRE

Befinner mig just nu i ÅRE på konferens med jobbet. Riktigt härligt måste jag säga! Vi bor på Holiday Club, helt gaet hotell som har allt! Ikväll innan middagen ska vi prova bastuvärlden och äventyrsbadet (är över 7 bastu sorter) sen blir det några cocktails med tjejerna och en sen middag med hela konferensgänget!

imorgon är ännu en fullspäckad dag men då ska vi även hinna med och åka lite skidor vid lunch! Jag hoppas innerligt på fins väder så att vi verkligen kan njua av åkningen! Vet dock inte hur mycket åkning jag pallar då min nacke är helt insain efter den 7h bussresan som vi åkte igår samt allt stillasittande på de olika sessionerna! Försöker ta det lugnt nu för att vila skrället lite!

måste erkänna att jag längtar lite till helgen..... ska bli kul att gå ut med Malin! Dels för att jag inte varit ut på krogen i umeå på mer än ett halvår, samt för att jag faktiskt ALDRIG varit ut med henne!

nej, nu ska jag vila en halvtimme för att sedan gå på nästa session och jobba hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback