bara mörker idag

skulle vara duktig och checka in mig på flyget ner till stockholm via internet men det fungerade inte... var tvungen att ringa dit för att få tag på bokningsreferensen.. provade därefter igen men det fungerade fortfarande inte.. så ytterligare ett telefonsamtal till sas och vips stod det klart att jag bokat fel datum! 250kr senare är jag nu inbokad på kvällens flyg (tur det fanns platser och speciellt tur att jag fick för mig att checka in via internet.. annars hade jag stått som ett fån på flygplatsen ikväll och fått höra att jag inte alls är inbokad på flyget)


ingen bra dag idag med andra ord! Först snöovädret, sen detta plus att en kollega tillika min handledare har fått oroväckande besked vilket gör att vi alla varit rätt låga på jobbet idag... sen fick jag höra att söta Anna ska på möte ikväll om varslingen på Volvo. Får verkligen hoppas hon får behålla jobbet! Det vore en förlust för Volvo annars!!


säger det åter igen! Tur jag ska få fara ner till Stockholm och faktiskt ha kul i helgen! Det behövs verkligen!


Någon som har något roligt/positivt att berätta?!! Då är det sannerligen dags för det nu!!! Se så och förgyll min annars så mörka dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback