change of plans?

Åre var riktigt nice! Mycket jobb men jag hann åka skidor för första gången på galet länge! Har ruskig träningsvärk idag iaf! =)

Nu är jag tillbaka i Umeå och tillbaka hos lilla vovven min! Har saknat lill-skrollan ganska mycket måste jag erkänna! Hon har varit galet mysig både igår kväll och idag. Nu ligger hon och snarkar i mitt knä!

Är ruskigt taggad för en utekväll ikväll men det verkar tyvärr som att det inte kommer bli av =( jag som inte varit ut i Umeå sen i höstas när syrran var här på besök! Får hoppas att m ändrar sig och blir taggad för utgång igen! känns lite b att sitta hemma själv, dricka vin och se på melodifestivalen måste jag säga! Drygt att behöva ändra planerna när ja va så taggad!  Någon annan som är i Umeå i helgen och är sugen på utgång idag?

xoxo


Kommentarer
Postat av: K

hade jag varit i umeå hade jag definitivt varit på för lite vin och festligheter...

2009-02-21 @ 16:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback