Dilemma

Det är inte egentligen mitt, men ändå lite så. Jag kommer inte att nyttja det men jag vill inte heller bli av med det eller ge bort det till någon annan! Om då någon visar att de vill ha det. Vad ska jag då göra? Kan jag vara egoistisk och behålla det själv, även fast jag inte kommer nyttja det? Eller måste jag ge bort det? Jag vill ju trots allt inte förlorat det eller lämna ifrån mig det så att jag inte kan få tillbaka det. Kommer jag då, trots att jag inte kommer nyttja det själv, att bli bitter och ständigt vara avundsjuk på det jag en gång hade men gav bort? Vad göra?  

och ja jag vet att ni inte förstår vad detta handlar om... det gör inte jag heller, men det är ett jäkla jobbigt dilemma att trilskas med! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Är bara att grabba tag i allt och behålla det till en regnig dag! Carpe omnius=fånga rubbet! =)

2009-02-11 @ 14:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback