Effektivitet?!

Har stirrat på tangenterna och dataskärmen sedan halv åtta imorse men knappt skrivit några rader alls! Ett litet stycke om hapitual decision making är allt jag har fått till! Övrig tid har sprungit iväg pga tankar som inte finner ro! Kanske skulle man gå hem? nej, jag får försöka skärpa till mig och vända denna trend! Jag kommer ju faktiskt inte att vara på kontoret någe mer denna vecka eftersom vi drar till Åre på konferens imorgon och kommer hem fredag-kväll.

Jag lyckas iaf rätt bra med att hålla skenet upp! "Elin du är så himmla positiv och oförstörd! Vi bara klagar vi...." -kommentar från en kollega när vi diskuterade Åre-konferensen och de tyckte att arbetsdagarna skulle bli så långa och betungande samt tråkiga eftersom det vi ska diskutera är lite väl mycket på ledningsnivå - som de uttryckte det! Själv tror jag att det kommer bli intresant och givande! Hoppas på det iaf! Känns som att konferensen inte hade kommit mer lägligt och helt vid fel tidpunkt på samma gång! (hur går detta ihop?!)

Nej, ett sista försök innan jag ger upp denna arbetsdag!

Vad har hänt med duktiga, effektiva och skärpta Elin? Hon som alltid är högpresterande och på g???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback