Fast forward

Önskar innerligt att livet hade en fast forward knapp som gjorde att det gick att spola fram ett par månader! Bara tills jag fått ordning på allt igen för just nu är det bara konsigt och jobbigt! Försöker koncentrera mig på jobbet och vara effektiv men jag får inte mycket gjort över huvudtaget! Är så mycket tankar som snurrar och saker jag känner jag måste fixa men jag vet bara inte hur! Jag står här bara helt tom och önskar att lösningen bara landade i mitt knä!

Får förlita mig på ett av mina favorit citat! Men som sagt.. Fast Forward!!!!
"Allt man inte dör av blir man starkare av" - Friedrich Wilhelm Nietzche   - fy fasen vad stark jag kommer vara efter jag tagit mig igenom detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback