Galenskaper

Helt galet vad besöksfrekvensen och antal klick i min blogg ökade efter mitt inlägg om satan själv.... nyfikna? Antar att en hel hög av er har koll på vem jag menar.. roliga mail jag fått kring detta ämne oxå! ni verkar gilla min mer elaka sida.. hmzz kanske måste go bad hela tiden haha!!

Känns helt underbart att det är fredag idag! Har som tidigare nämnts en hel del minus på sovkontot så helgen kommer verkligen lägligt! Skulle ju egentligen på fest på lördag med dagisgänget men tyvärr verkar det istället bli mys i soffan med lilla vovven framför melodifestivalen.. kanske lite godis och glass oxå bara för sakens skull! Är dock ruskigt sugen på fruktsallad så jag kanske måste kirra en sådan istället, (men vem har sagt att det utesluter det andra goda, glass till fruktsalld är genialiskt!)

Någon som skall ut på galna äventyr i helgen? Vill höra lite smaskigheter! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback