irriterad

verkligen ingen bra start på dagen! Umeå kommun vet sannerligen INTE hur man underhåller vägarna! Det har tagit mig 20minuter EXTRA denna morgon för att lyckas ta mig till jobbet.. ska det verkligen behöva vara så? vissa cykelvägar/vägar har de ju faktiskt lyckats röjja från snö men de allra flesta ligger under 1dm nysnö.... inte det lättaste att cykla igenom och inte heller det lättaste att släpa den tunga cykeln igenom heller. Så varken att cykla lr gå med cykeln var någon hit denna morgon! 

Blöt efter all snö som fallit på mig, varm efter allt stånkande med cykeln och med sminket lite halvt rinnande i ansiktet sitter jag nu på kontoret och är så irriterad och arg att jag inte kan tänka klart. Vad var det jag skulle göra denna dag?!? 

Tur jag åker till Stockholm idag! ska bli nice med en weekend med tjejerna och att komma bort från snöovädret som är och ska vara här i några dagar... 

Förstå mig rätt... älskar snö men hatar när det snöar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback