någon som kan SPSS?

SPSS är inte ett lätt program vill jag lova! Skulle nog behöva gå ytterligare kurser, för att lära mig de mer avancerade grejerna, som jag nu sitter och skall göra.. Är 1000 saker jag vill göra men jag vet bara inte hur! Tur att min handledare har koll och verkar nöjd med det jag lyckats åstadkomma i programmet,...iaf hittills!


Känner mig mosig i knoppen (precis som efter spa-upplevelsen! Trots detta trummar jag på och får en hel del gjort! Tur jag är smart och effektiv! ;)


Längtar till lilla vovven! Trots att vi kramades och pussades en hel del igår så kändes det verkligen som att vi har en massa tid att ta igen efter att jag varit borta från henne sen i torsdags! Hann ju inte pussas så mycket igår heller eftersom jag landade så sent, men det blir annat ikväll! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback