Provenkät idag

Så var enkäten klar för att prövas ordentligt. Ska ner på Patriks jobb nu i eftermiddag och dela ut den. Sen blir det till att lägga in allt i spss och göra några körningar för att se om det går att analysera.. Känns lite spännande.. jag hoppas de tar sig tid och verkligen fyller i enkäten så jag får något att jobba med. Känns grymt bra att vi kommer göra en web-baserad enkät sen iaf.. så slipper jag mata in i spss och vänta på svar, skicka ut påminnelser osv.. nu kommer jag få en färdig fil med alla svar efter typ 2-3 veckor.. sen är det bara att börja analysera! Jag hoppas jag hinner få ut webenkäten nu i februari och då få in svaren i mars.. då känns det verkligen som att jag ligger bra till tidsmässigt! (jag gillar att ligga före tidschemat!)

har fått en konstig känsla när det gäller vår eventuella lägenhetsförsäljning.. känns som att något inte stämmer, som att de puschar lite väl hårt och snabbt.. måste verkligen fundera igenom detta så vi inte gör något överilat pga deras iver..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback