RIP vackra Skorpan!!

Idag fick skorpan göra färden till andra sidan för att återförenas med husse igen! Kan inte ens tänka på henne utan att börja gråta! Hon var verkligen en helt fantastisk häst! Hon lärde mig att rida på riktigt, var min vän som tröstade när jag var ledsen och som på alla vis var en härlig personlighet! Jag kommer verkligen sakna henne något enormt!! Känns så konstigt att jag aldrig mer kommer få rykta, pussa och krama henne, eller bara borra in mitt huvud i hennes man!!!


Älskade häst,
du är redan på andra sidan bergen
Där himmelen alltid är ljus,
gräset alltid grönt och mjukt,
vattnet alltid friskt och klart
och fåglarna kvittrar 

Solen lyser och värmer din rygg

där du flyger fram över ängarna

Utan smärta, utan lidande
I minnenas land är allting bra

du är fri, vackra Skorpan

du är åter hos Leffe!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback