Söndags-skoj

Har precis kommit in från bus i djupsnön med Chia. Solen skiner idag oxå och det känns riktigt skönt ute! Känner att vårkänslorna börja komma lite.. läntar riktigt mycket tills solen börja värma! Nu ligger en trött vovve på mina ben och snarkar så förnöjt!

Gårdagen spenderades hos Kernell och Malin med lite vin och trevligt sällskap.. blev ingen utgång men det var nog kanske lika bra det.. kom ändå hem efter två, men somnade väl vid sex i morse! Galet trött är jag idag iaf! Får hoppas att denna kväll blir fyllt med en massa sömn!

Ingen som har eller vet en bil som är till salu som kan passa mg? Kombi, men inte för stor.. billig i drift, inte allt för dyr och ändå lite fart it =) känns som att min kravspecifikation kanske inte är så lätt att matcha, men jag måste verkligen hitta en sån bil!


_______

"Gör det bästa av situationen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback