Strålande sol

Solen skiner och det är -4 grader.. helt perfekt alltså! Jag och Chia har varit ute i djupsnön i nästan en timme och busat! Tror hon är ganska glad att det inte är så kallt längre. hon vill ju inte vara ute när det är kallt så nu börjar det likna något!

Nu ligger vi i soffan och väntar på att p ska hämta upp oss. En kompis till honom skulle kolla på bilar så jag tänkte att det var lika och passa på att kika lite.. kommer ju behöva skaffa en bil rätt pronto och det skadar ju inte att ha med folk som faktiskt vet något mer än att en bil bör ha fyra däck och en ratt! Vet dock inte riktigt vad jag letar efter... vill ha en relativt liten bil men som ändå jag får plats med en bur till chia i bagaget plus att den ska va rätt billig att äga och köra... Kostnad för en sån?? Vill ju inte lägga ner hur mycket pengar som helst på en bil heller... inte lätt det här inte! Kanske blir lättare efter att man kikat runt lite... hoppas på det iaf!

have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback