Torsdag...

snart är ännu en vecka till ända. Längtar helt galet till helgen så jag får sova lite mer (har varit en bristvara den senaste tiden) och bara dra täcket över huvudet ett slag. Kom precis på att jag måste försöka ordna hundvakt på lördag.. någon som är sugen? Det är nämligen fest på hunddagis men utan hundar. Skulle vara roligt att gå, men som sagt: måste hitta någon som vill mysa med Chia på lördagskvällen/natten. Kanske får bli en hemma-helg ändå?! Har ju cocktailfest nästa helg och helgen därefter bär det av ner till alla underbara vänner nere i Stockholm! Oj så jag längtar! Kul att med glädje kunna se fram emot någonting just nu!


Ska försöka vara produktiv idag, har inte riktigt lyckats med det den senaste tiden. Ska göra en justering i enkäten (en fråga skall skrivas om och utvecklas) sen är enkäten klar att skickas till NORM, som skall göra den webbaserad och ordna datainsamlingen åt mig! Känns spännande! Har även en intervju med universitetets tidning Aktum i eftermiddag...Får se om jag har något vettigt att säga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback