Visningen

Så igår var det visning på lägenheten! Var inte så många som kom men alla verkar ha fallit pladask för den. Dock var det bara en dam som verkligen visade köpsignaler! Mäklaren har även varit i kontakt med en kille som inte kom på visningen, men som hon skulle surra med idag och sedan se till att visa lägenheten nu i veckan! Jag är bara spänd på att se hur snabbt det går nu? Jag hoppas innerligt på budgivning (dock är det kanske för mycket att hoppas på) samt att försäljningen går snabbt och utan krångel!
 
Idag är det fettisdagen och detta skall firas hemma hos Amelie ikväll! Ska bli mysigt med lite kvällsfika med tjejerna på jobbet! Kan verkligen behöva det! Dock är min nacke helt fucked up efter den senaste tiden. Har en känsla av att konferensdagarna i Åre, skidåkningen, bussresorna, inflyttningsstädningen, skottningen och bristen på sömn de senaste veckorna har haft en bidragande anledning till att jag mår sjukt illa av smärtan!

men men, det som inte dödar, det härdar!! - Fasen vad jag kommer vara stark efter den här tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback