zzzz

Har inte sovit en blund i natt! Kanske inte så konstigt med tanke på allt, men jag känner redan nu att denna arbetsdag kommer att vara oerhört tung! Dock har jag bestämt mig för att jobba häcken av mig nu så att jag blir klar med avhandlingen tidigare än planerat. Ska bli snabbast och bäst av alla! Måste bara få ordning på alla delar i mitt liv!

Saknar mina vänner oerhört mycket just nu!!!!!

en positiv sak (får glädjas åt det lilla just nu) är iaf att min fyr-männing Peter Forsberg (nej jag känner honom inte och jag betvivlar att han vet att jag existerar, tyvärr) , åter igen spelar med MoDo och att de igår totalt spelade ut Skellefteå! Kul att han är tillbaka och hoppas han håller ihop och kan avsluta sin karriär med ett SM-guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback