Brandalarm och födelsedag!

Var även denna morgon riktigt duktig och på plats utanför jobbet vid 07.30, dock fick jag inte komma in förrän nu eftersom brandalarmet var igång och brandkåren på väg. Chi fick jag för att vara duktig! Men men, jag är ändå igång innan 8! Faktiskt riktigt skönt att vara på jobbet så tidigt för det är inte så många andra här. Får en massa gjort på morgonen. Har börjat inse att jag faktiskt jobbar bäst på morgonen. Efter eftermiddagsfikat blir jag alltid lite seg och börjar längta hem till hunden och hunken. (vem kan klandra mig?!) Nej, fler tidiga morgnar lär det bli! ska börja satsa på 07.30 och börja vara extra duktig! (nyårslöfte kanske, jag som inte har något)
 
Jag är btw rätt stolt över att jag lyckades fixa office-paketet till min otroligt söta nya laptop (julklappen från patrik)! Har hållit på i flera omgånger men igår så tordes jag avinstallera ett program och vips så kunde jag installera det nya jag hade! En lätt klapp på axeln till mig själv!

Så en sista sak denna härligt kalla vintermorgon! Min bror fyller idag 28 år så stora gratulationer, fanfarer och pussar skickas ner till Stockholm! Hoppas det värmer och att du får en fantastiskt bra dag! (försökte ringa dig nu på morgonen men inget svar så jag försöker igen lite senare!)

Ha en förträffligt bra dag!
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback