Fokus?!

Försöker fokusera på jobbet men tankarna vandrar ständigt iväg. Har trots detta fått en hel del gjort, men skulle behöva bli lite mer fokuserad känner jag! Har iaf hittat en guldgruva med artiklar (en genväg genom en annan artikel) vilket iof gör att högen med olästa artiklar kommer bli allt högre, men de verkar riktigt bra så det är ju positivt! Tar bara sådan jäkla tid att få hem och printa ut alla artiklar. Ska bli skönt när jag verkligen har betat av hela högen med artiklar.. då kanske jag kommer känna att jag har koll på vad jag gör...

ska iaf lämna ut min enkät till några personer för en liten pilotstudie.. har redan fått svår av två tappra själar som jag tvingat på enkäten! Tack tack! Nu ska jag även börja jaga lite folk här på kontoret, för att få lite mer "expert-tips".. lite jobbigt dock att de skall kritiskt granska det jag gjort.. känner ju själv att jag inte riktigt behärskar det här med att göra bra enkäter.. men får hoppas på bra input som gör enkäten grym! 

nej, åter till högen med artiklar och funderingarna på vilka jag skall terra med enkäten =)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback