Molnen skingras en aning, men fortfarande många kvar

Det var grymt skönt att få lite akupunktur imorse! Känns som att mycket av min stelhet försvann och att jag nu ser lite klarare på saker och ting. Lite mer bestämdhet och styrka har jag fått! Skönt!

Efter detta möte jag haft nu också så känns det inte direkt bättre, men iaf som att molnen skingras en aning. Dock finns det en hel del moln kvar att skingra innan jag förstår allt och kan fatta beslut men det kommer. Nu när jag har kraften och styrkan + information så kanske jag klarar det! ursch.. jag önskar verkligen att jag bara vaknade upp från denna mardröm! Jag kan knappt fatta att jag skaffade mig modet och styrkan till att ta initiativ till detta möte.. bland det jobbigaste jag någonsin gjort men nu efteråt är jag faktiskt glad att jag beslutade mig för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback