Ny vecka, nya tag, nya möjligheter

Har haft en oerhört stärkande och avkopplande helg hemma hos mor och far! Har blivit serverad god mat och dryck samt hunnit umgås väldigt mycket med föräldrarna och Chia. Chia har varit helt underbar. Vi var och klättrade uppför Nylandsberget några gånger, vilket jag tror hon tyckte var både jobbigt och roligt! Synd bara att vi glömde ta med kameran för det är väldigt fint där uppifrån! s

Har även varit ruskigt produktiv när det gäller stickandet! Var med mor in till Kramfors för att köpa lite garn så jag kunde sticka klart tofforna ja börjat på och helt plötsligt stod jag där med två olika typer av stickor och en massa garn som mor betaldade så glatt. Var även in och köpte lite saker till Chia och lite hushållsgrejer och även där fick jag inte heller betala. Väldigt lyckad resa! =) Mor skämmer bort mig! Stickade iaf klart tofflorna (nu ska de bara filtas) och gjorde även en mössa! (blev faktiskt nöjd)! Har nog lite talang för det där med stickning jag! Ska öva lite mer på lätta saker innan jag försöker mig på att göra en kofta eller klänning. =)

Idag jobbar jag hemifrån vilket är ruskigt skönt faktiskt! Kommer en mäklar hit vid tio och ska värdera lägenheten.. ska bli spännande och se vad hon säger....

I eftermiddag blir det förhoppningsvis först en långpromis med hanna och betty, sen veterinären för vacciation och sedan promenad och träning med dagisgänget! (hur ska jag hinna jobba?!)

nej, dags att piffa till det sista innan mäklaren kommer!

Ha en trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback