Nytt år nya möjligheter

Så har ett nytt år börjat som medför nya möjligheter och nya spännande utmaningar! Vi firade nyår på rödäng med Fanny och Mackan som värdpar och ett 20-tal ätande gäster. Det bjöds på en fantastisk tre-rätters middag och en mängd vin. Det var fantastiskt trevligt måste jag säga! Var lite halvt orolig innan då festen bestod av ett ihopplock av människor men min oro försvann rätt snabbt! Ruskigt trevlig nyår! Tack till alla som var med och gjorde kvällen helt lysande!

Igår var vi ruskigt "trötta" och låg mest bara i soffan och slappade framför TV:n. Chia verkade oxå ruskigt trött efter nattens bravader så hon snarkade ikapp med oss i soffan =) Idag har varit en lite mer produktiv dag men inte så mycket. Har hunnit jobba lite (nu börjar enkäten ta form på allvar) och jag har varit ivåg och shoppat en skiddress som även passar ypperligt till promenader med vovven oxå. Självklart fick även Chia något (som vanligt när jag är och ska shoppa) Det blev lite godis, ben och en klövjeväska (eller hur man nu säger det). Tänkte att vi skulle prova med lite lätta vikter och se om hon tycker om att få en liten uppgift på våra promenader (som kanske tröttar ut henne lite mer)

Ikväll blir det lugnt oxå. Ska försöka hinna jobba lite men mest blir det till att slappa så att morgondagen blir produktiv!

Btw, jag har börjat bli tant på allvar! Jag stickar! =) Hade önskat mig saker till stickning och fick det av mor och far så nu håller jag på med ett par tofflor (men garnet tog slut, måste köpa mer imorgon) och ett par tjockisockar! Kommer nog bli kanon bra! Tänkte sticka mig en halsduk som matchar min nya skiddress oxå. =)

Ska även passa på och berätta att jag haft en fantastisk jul med oerhört mycket tid åt Chia. Tror det har varit skönt för oss båda! Fick en grymt söt liten minilaptop av gummen min i julklapp så nu är det den jag sitter och knappar på! Han är helt klart världens bästa!! är ju så att man får ångest! 

Jag bjuder på lite bilder från jul och nyår så att ni är uppdaterade =) kram på er och ha en trevlig helg! 

Chia har börjat älska sin mommo och vill gärna sitta i knä och pussas! 

 
Min underbara vän Anna-Linda, dagen före julafton när vi var ute på promenad


Chia dyker upp från diket! Så söt!


Klappgröt hemma hos Anna-Linda! Som att äta rosa moln! Vår lilla jultradition!


Chia blir som tokig när mosse kommer hem för julen!! Hon älskar verkligen sin mosse!


Kusin sara, kusin anna och annas fredrik hjälper alve med pusslet som "tjorvade"! Alve måste vara världens sötaste pojke!


Mosse och moffa spelar fotboll med Chia i sommarstugan!


Vår vackra fotomodell till vovve stannar upp på promenaden för att posera framför kameran! =)


Darling på nyårsafton!


Linnea och Oscar!
 

Ute för att skåla in det nya året!


Jag på Nyår

Värdparet Mackan och Fanny!


Mr Hettinger!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så fina bilder. du verkar haft en bra jul!

2009-01-04 @ 18:34:05
Postat av: Anonym

Fina bilder! God fortsättning på det nya året!

2009-01-05 @ 09:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback