Produktiva tisdag?!

Allt gick galant igår! Först ganska positiva besked från mäklaren (vilket känns både bra och lite förvirrande, vad vill jag/vi egentligen?) Sen fick jag en hel del jobb gjort för att vid tre möta upp Hanna och Betty för en långpromis i I20 skogen. Så grymt mysigt att träffa dem igen! Saknar verkligen Hanna här i Umeå! Skönt att hon kommer och hälsar på ibland iaf...

Veterinärbesöket gick oxå riktigt bra. Chia var inte lika rädd för honom denna gång. Hon tog till och med imot godis från handen på veterinären! (stort!) Vi var i och för sig bara där en snabbis. In, spruta, betala och sen ut igen.

Efter veterinären slöt vi upp med dagsigänget för ytterligare en långpromis i I20 skogen där de 7 hundarna som var med sprang och busade, skuttade och lekte för fulla muggar, varvat med lite inkallningsträning mitt i all skojjig lek! Chia var fantastisk! Jag hade en rätt trött hund hemma resten av kvällen. Hon låg mest bara och snarkade å mådde gott!

Var och fick akupunktur imorse så nu sitter jag på jobbet lite lagomt mosig. Det är sjukt att det går så bra att jobba ändå. Har redan fått en massa gjort.. och mer blir det! =) Känner att det kan bli/ är en produktiv dag idag!

xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback