Redan fredag

Shit vad denna vecka gått fort bara för att jag jobbat hemma måndag och tisdag. Nu är redan helgen här och knackar på dörren. Jag har ju iaf ytterligare en dag lyckats vara på jobbet halv åtta och redan hunnit med en hel del! Tror att jag skall fortsätta vara här så tidigt. det är rätt skönt när korridoren ligger helt öde.

Ikväll ska jag på tjejmiddag hemma hos en kollega (hon jag skall dela kontor med)! Ska bli riktigt trevligt! Var längesen jag var på en tjejmiddag (gänget jag saknar er!).

Igår blev det en riktigt härligt och lång cykeltur med Chia efter att jag fiskat upp henne från dagis. Stackarn löper ju nu så hon får sitta ute i löphuset nästan själv! För oss är det ju iof bara bra eftersom hon nu tvingas lära sig vara ensam. Hon hade ylat lite på eftermiddagen men i övrigt skött sig bra. Hon börjar bli stor och duktig vår lill-tös. Hon är ju dock för smart för sitt eget bästa ibland (därav har vår ensamhetsträning inte gått så bra). Jag hoppas att hennes tid i löphuset skall hjälpa till i träningen och att hon lär sig slappna av och "ha tråkigt" ett tag. Under cykelturen stannade vi till några gånger och tränade lite linförning, läggande under gång och sättande under gång. Hon var riktigt riktigt duktig! Allt för några bitar frolic. =)

Är lite spänd inför telefonmötet i eftermiddag, men jag hoppas att det ska gå bra. Kanske bäst att läsa igenom och begrunna vad jag skrivit ytterligare en gång till innan det är dags.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback