Resan är bokad!

Nu är stockholmsredan bokad! 6-8 feb kommer jag befinna mig i huvudstaden för att gå på spa med syster på lördagen (julklapp av brorsan), gå på brorsans club på lördag och sedan middag med syskonen på söndag. Sen lär det bli en hel del mys med övriga vänner som befinner sig i huvudstaden... kanske till och med hinner med lite shopping?!


Nu är jag iaf antagen som doktorand och har fått byta kontor. Nu delar jag kontor med en grymt härlig tjej som heter Amelie! Känns ruskigt skönt att verkligen fått allting på papper... har kännts lite olustigt att jobba på timmar bara utan minsta lilla papper på vad jag gör men de har ju gått bra och nu börjar jobbet för doktorshatten!

Har haft en massa mysiga långpromisar de senase dagarna.. i lördags var jag och patrik ute och promenixade, i söndags blev det en lång tur med Hanna, Betty och Toja, igår var det åter igen dags för dagisgänget (denna gång 9 hundar) och idag var det dags för hanna, betty och toja igen! Chia ligger helt däckad i sin säng nu... har varit ganska mycket träning och långpromisar senaste veckan så hon är kanske lite slut.. Det är ju inte alltid lätt när man är liten =)

Har gått med i Umeå Brukshundklubb idag oxå så nu hoppas jag att vi ska få plats på en agilitykurs i vår! Skulle verkligen vara hur kul som helst! Tror verkligen att Chia kommer älska att träna agility! Känns som vår sport! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback