snart helg

Var och red shirehästen jamie igår.. riktigt härligt. Han börjar bli ganska bra nu. Har ju iof bara ridit honom fyra gånger men han har gått från att vägra gå framåt överhuvudtaget till att nu bjuda till själv och vilja gå. Igår slängde jag även upp ägaren så hon fick skritta några varv på banan för att hon skall vara delaktig i hans framsteg! Vi red med sadel igår oxå för första gången och jag tror nästan han blev lite stadigare och tryggare av det.

Nu börjar iaf helgen närma sig.. är sjukt trött efter en intensiv onsdag.. hade ett givande möte med alla mina handledare igår så nu är enkäten i princip klar för en förstudie! (ska göra den till veckan tänkte jag) Sen är det bara att smacka upp den på webben och invänta alla svar =)

Har börjat komma iordning på kontoret nu.. har fått stöka om och bygga om hyllorna lite så att jag kan använda mitt höj och sänkbara skrivbord till att faktiskt kunna stå ibland! Förstår inte riktigt vad de tänkte med när de satta upp hyllorna, men det verkar som att ingen står upp och jobbar speciellt ofta. (varför då köpa in höj och sänkbara bord till alla?)

well.. bara två dagar kvar till helg och sömn.... mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback