söndagsseg

är oerhört söndagsseg idag...är iof fortfarande sjuk så det kan ju vara därför segheten sitter i. Byrån har vi iaf lyckads laga och sen blev det en sväng på ICA-maxi.. utöver det har det bara varit lugnt. Tror att lilla Chia är lite sjuk oxå.. stackars liten.. så det har inte blivit någon träning idag. Hittade däremot två nya kompisar.

Imorgon måste jag börja jobba igen på allvar.. ska ju vara klar med enkäten och skicka in den på tors så det är ju inte så mycket att spela på. men det löser sig nog.. finns ju nätter att grubbla på oxå.. =)

Förstår inte riktigt vad det är men jag har de senaste dagarna haft ett grymt sug efter en ordentlig Chai-latte.. var evigheter sedan jag drack en sist eftersom stället på campus som sålde sånna har konkat. Sakna verkligen det stället. Måste nästan ge mig iv'äg ut på stan imorgon och fixa mig en kopp. Kan ju iof göra en hemma men det är ju inte riktigt samma sak utan skummad mjölk... åhh nu satte suget verkligen in.. attans oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback