Uppe, redo och laddad

Sitter och väntar på att Chia skall äta upp sin frukost så att vi kan bege oss mot dagis så vi är där ungefär när de öppnar. Känner mig rätt duktig som tagit mig upp så här tidigt första dagen tillbaka på kontoret! Är en aning trött, men mest laddad att på riktigt kunna fokusera allt på jobbet och få klart första utkastet på enkäten.. Har flera stora högar med artiklar att beta av oxå så det finns en hel del att göra! Hoppas på en produktiv dag!

Ha en trevlig arbetsdag!

puss


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kör hårt! ha en bra dag på jobbet!

2009-01-07 @ 10:54:33
Postat av: Patrik

Shit vad du är upp tidigt. Själv så var jag en millimeter ifrån att försova mig men som tur var ringde Hettinger mig på morgon :)

2009-01-07 @ 11:52:33
Postat av: Elin Nilsson

men gubben... är kanske iof lite mitt fel oxå då jag inte väckte dig som jag brukar. Ville inte väcka dig nu när jag gick hemifrån så tidigt så du fick bara en liten puss på kinden innan jag åkte. Tur ni väcker varandra ni grabbar. Telefonerna går ju alltid varma på morgonen! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback