vatten över huvudet?

Har lite smått börjat fundera på om jag inte tagit mig vatten över huvudet när det gäller forskningen. Har upptäckt så oerhört mycket saker som skall göras och hur det inte får göras idag så jag börjar fundera på hur i ****** jag ska lyckas få ihop någon forskning som är något att ha.. Liten ångest-panik känsla har stigit upp i min skalle så här lagomt på fredagseftermiddagen... Shit alltså! Forskningsvärlden är INTE enkel och definitivt INTE okomplicerad! Inget är rätt, inget är fel, det finns inga ramar men ändå en jäkla massa måsten och krav..

Jag försöker just nu att få koll på läget igen samt åstadkomma en stabil plan för hur jag skall inte bara få ihop allt utan hur jag ska få ihop allting så bra att jag gör mig ett namn inom forskningen! Oj nu kom paniken tillbaka.. hur ska lilla jag kunna publicera några viktiga och bidragande artiklar och dylikt?!

Tur det är helg så jag hinner lugna ner mig. På måndag är det ny månad och nya möjligheter att glänsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback