Agilityträning

Ikväll fick jag och Chia sällskap av P under träningen. Tror Chia tyckte det var extra skoj att bara därför! Dock var hon lite överladdad i början, men efter ett tag skärpte hon till sig! Hon har dock spanat in några favvo-hinder... platta tunneln och gungan (dessa som hon tidigare var lite rädd för) Vi körde ganska lång bana idag, med några kluriga svängar men i övrigt väldigt enkel. Det vi verkligen måste öva på är ingång till slalom (annat hinder innan + komma i fart) och uppfarterna till balanshindren. (hon har en tendens att fuska lite ibland.. dock sitter nerfarterna riktigt bra!) Hon är så duktig lill-kickan! P filmade men jag kan dock inte hitta något program så jag kan visa filmerna.. =(  Får filma med  digitalkameran nästa gång jag har sällskap till träningen så kanske ni får en liten glimt av oss på banan! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att det går så bra för er! träningsdejt någon gång kanske?! ;)

2009-07-02 @ 14:50:26
Postat av: Elin

det kanske vi ska ta.. =) vem är du? vad har du för hund då? tränar ni också agility?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback