Blöt!

Passade på att ta en liten extra lång paus på lunchen för att träna lydnad med Chia. Gick riktigt bra! Platsliggning, fotgående, läggande under gång, början på ställande under gång samt inkallning fick vara dagens övningar. Hon var mycket lyhörd och duktig! Mitt under träningen började det dock spöregna! Galet vad blöta vi var när vi väl kom hem! (tänkte inte på att dra på mig regnkläder när vi begav oss) Känns dock som att det gett extra energi till eftermiddagen! Eftersom hon var så duktig är jag dock mer peppad på att gå ut och träna lite mer med henne istället för att jobba.. men men.. plikten kallar! Min lilla gris får vänta till senare i eftermiddag... dessutom tyckte jag mig höra åska och då går jag verkligen inte ut!!! 

"feels just like taking a bullet in the heart"  

Idag är det Timo Räisänen som går varm på min spotify! Galet bra han är.. gillar hans
version av Radioheads "Creep" (som för övrigt är en helt fantastisk låt!) Han har även andra helt grymma covers.. men även Timos egna låtar är helt fantastiska! Hett tips denna regniga måndag!


---
respektlöst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback