Gårdagen

Igår var det äntligen dags för vinkväll/utgång med Ina. Vi har inte riktigt lyckats få ihop våra scheman tidigare, men den som väntar på något gott... =) Blev en hel del vin med Ina´s ruskigt härliga vänner Linn och Jessica innan det var dags att bege sig mot Rex. Var dock rätt lite folk och ruskigt dålig musik, så tyvärr blev det inte så mycket dansande... men men.. mer dans nästa gång! (hoppas det blir snart igen med dessa härliga damer!) Kanske blir det en repris redan nästa onsdag! =)

Fick även reda på en hel del igår... Gamla rykten och funderingar jag hade då som nu fått bekräftelse... kanske lite mer än jag någonsin hade kunnat ana! Helt galet! Får en att omvärdera och ifrågasätta en hel del vill jag lova! Fick dessutom även en hel del aktuell information som bara får mig att skratta! Kan inte påstå att jag är förvånad. Har med andra ord fått ganska mycket bekräftat, på gott och på ont!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback