Gumman är sjuk...

Har inte sovit nästan någonting alls inatt på grund av att min lilla tös är sjuk. Har vaknat ett antal gånger av att hon sitter och puffar på mig med nosen och ser olycklig ut... när matte snabbt varit på benen har tösen spytt och sett skamsen ut. Min  lilla plutt!! Hon verkar helt knäckt och mattetokig. Nu ligger hon här inlindad i en filt i mitt knä, med huvudet mot min hals.. söt!

tänkte egentligen packa men vill inte störa lillstumpan nu när hon väl sover.. får fixa lite musik inför semestern och försöka jobba lite (inte det lättaste med tösen i knät) och sedan kirra packningen när hon vaknat. Jag vill oxå sova!! Jag hoppas hon hinner piggna till lite under dagen för det känns ju verkligen inge roligt att åka ifrån henne en vecka när hon är sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback