Jag är kär!

Känns som att semestern bara flyger iväg! Nu är halva gjord.. Galet!

Tisdagen bestod av lite "man-work" i sommarstugan! Kapade vajrar, fällde träd och donade! =) Kände mig riktigt stark och manhaftig med yxan i handen! haha.. Dock lyckades syster komma för sent för att fota.. Trädet låg redan ner och alla grenar hade blivit av huggna... Kvar återstod enbart far och farbrors arbete med att dela trädstammen! Chia hjälpte oxå till, så gott hon kunde! =)



I onsdags följde bror med till stallet och hoppade upp på en häst för första gången! =) Kul kul! Det var på tiden! Efter ridningen avslutade vi dagen med nattbastu! Älskar verkligen att vara i stugan! Finns inget bättre ställe!


Fick finbesök i sommarstugan i torsdags av härliga Petter och Stefan! Våfflor och blåbärspaj mumsade vi på innan de var tvungna att åka vidare! Jag och syster tog då en tur till stallet där det blev lite hoppning! =)
 
I fredags tog jag och syster en tur till Sundsvall och shoppade! Lunch med Stefan och en jäkla massa shopping stod på agendan! Förstår inte vad som hände men hua vad mycket pengar jag gjorde av med! En massa påsar och trevliga saker blev det! =) Fick bland annat med mig 2 par jeans, en klänning till bröllopet nästa helg, skor, shorts, tröjor, ridkläder, myströjor, smycken mm.. =)  


Igår var det dags för stallet igen! Och likaså idag!

Kanske borde jag förklara titeln en aning... Jag har hittat en ny kärlek! Hans namn är Prestige även kallad Presse! Vi passar galet bra tillsammans! =) Mycket häst i liten förpackning och en jäkel på att hoppa! =)


Vackra Presse!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag saknar ditt bloggande!! :)

2009-07-28 @ 23:07:34
Postat av: AllyBally

hej elin! nu har jag också hittat din blogg vi får bli bättre nu till hösten med bloggandet puss puss

Postat av: Elin

Lotta: Nu är jag back in town! Ska skärpa mig med bloggandet nu igen! Sorry! =)



Ally: Söt! Det var på tiden!! =) Vi ska definitivt bättra oss! Kul att se dig härom dagen! Saknar dig redan! puss

2009-08-09 @ 15:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback