Regn och strul!

Galet tråkigt väder idag! Har trots det kört två korta lydnadspass med Chia! Hon verkar iallafall digga sin regnkappa! (tjii fick du Lina!) Nu kan hon faktiskt tänka sig att var ute mer än bara för de nödvändigaste! =) Dessutom är hon galet söt i den! =)


Strular väldigt mycket med vår köpenhamns resa idag också! Håller på för fullt och försöker hitta billiga och bra flyg men det verkar svårt. Galet irriterande!

Snart dags att börja ladda ordentligt för tisdagsrex med underbara Ina! =) 



Vill ha sol och värme, som förra helgen då vi myste på öbackastrand!!!





Have a nice evening! I will! =)
xus xus


Kommentarer
Postat av: Martin

Själv försöker jag hitta ett flyg från Umeå till Stockholm och ett tillbaka en lördag om strax över en månad, men om jag vill åka ner och hem samma dag verkar jag bli tvungen att flyga hem innan jag flyger ner. Om jag kan ordna övernattning kan jag flyga ner dagen före och hem dagen efter, men det känns lite onödigt eftersom jag bara behöver vara där ett par timmar.



Om jag inte vill betala nästan det dubbla, alltså; är man inte snål (eller fattig) finns det alltid möjligheter.

Postat av: Elin

haha.. varför vill du åka hem samma dag? Bara att njuta och stanna några dagar! =)

2009-07-08 @ 10:55:39
URL: http://meontheinside.blogg.se/
Postat av: Martin

Min syster fyller år och har inbjudit släkt och vänner till picnic. Jag har inget större intresse av att springa på stan eller ge mig ut i nöjeslivet denna gång och övernattning kostar vanligtvis en slant om man inte hittar någon bekant som har en soffa över. Jag är för ekonomisk (= snål) för att lägga ut mer pengar än absolut nödvändigt.

2009-07-08 @ 12:50:54
URL: http://www.bilgalning.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback