Stugan, släktträff och mys

Helgen har bestått av mys i sommarstugan! Jag älskar verkligen det stället! Finns inget ställe som är så vackert och rofyllt! Chia verkar också trivas som fisken i vatten! Gött! Tog lite knäcken på henne en dag när vi tog en rejäl promis. Helt plötsligt upptäcker jag att hon gått och lagt sig i skuggan i ett dike och vilat. Söt!

Igår hade vi släktträff. Fyra generationer Nilsson och uppvisning av de nya bebisarna som nyligen anlänt. Dock fick vi inte träffa lilla Viktor efter som han (enbart tre veckor gammal) var tvungen att åka akut till sjukhuset och opereras. Rapporterna säger som tur är att lilla grabben mår bra!

Chia hade fullt sjå med att hålla reda på alla 19 personerna + alla barnen. Hon fick en massa lekkamrater att sparka boll med och hon hann pussas lite med Alve och Märta (4 och 2år). Hon verkade dock lite trött när dagen var slut! =)




BUS!!


Chi och Märta leker med bollen!


Chia, Märta, Alve och Simon bygger sandslott!


Chia och micke spelar boll medans släkten tittar på


Simon blev Chias "favvo"


Chia och Märta

Kommentarer
Postat av: PP

Jag saknar Chia..

2009-07-23 @ 23:37:37
Postat av: Martin

Urf. Fyllskalle lämnar sitt bomärke.

Postat av: Martin

Undrar riktigt hur full jag var inatt. Jag kommer knappt ihåg att jag suttit vid datorn efter jag kom hem, men tydligen kunde jag i alla fall skriva.

2009-07-25 @ 16:59:12
URL: http://www.bilgalning.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback