Knähunden

Galet trött imorse när väckaren ringde. Gjorde mitt bästa för att gömma mig under täcket men det visade sig att både väckarklockan och vovven hittade mig. Trodde jag var smart som försökte stänga ute morgonen genom att dra täcket över huvudet, men vips hade jag ett huvud som bufflade sig fram för att trycka sin kalla nos mot mattes kind.... attans också! Var bara att kliva upp och ta en långpromis i regnet för att vakna till liv!

Nu är det tvätt och jobb som gäller! Det är dock inte det lättaste att jobba med en klängig 35 kg dobermann som gör vad som helst för att få komma upp i knä på matte! Galet vad hon är mysig och matte-tokig! Skulle chansa på att det inte är länge kvar tills hon löper igen nu... Hon kan fasen inte bli mer klängig! haha!

Ha en mysig dag! (det verkar jag ska ha iallafall)
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback