Agilityavslutning

Ikväll var sista gången på agilitykursen... riktigt trist att det är slut på träningen nu, men vi laddar redan för fortsättningskurs till hösten! (hoppas vi får plats bara) Chia skötte sig ypperligt även denna gång! Vi fick köra en liten bana vilket var galet roligt men lite klurigt på sina ställen! Nu ligger Chia utmattad i mitt knä och snarkar så gött! Har ju som en liten tradition att vi efter agilityträning alltid har lite massage-stund och sedan mys i soffan! Belöning för att vi varit så duktiga =)

Som vanligt springer tankarna iväg med mig... förstår inte att det ska vara så svårt att kontrollera och få rätsida på dessa tankar! Ibland önskar jag att det fanns en paus-knapp... (ännu en knapp jag saknar... FF och Rewind skulle ju inte heller vara helt fel)

Denna kväll rullar Coldplay i stereon! Längtar helt galet tills augusti då jag tillsammans med underbara tjejerna skall se dem live i Stockholm! Gött! Kommer förmodligen att bli helt magiskt!

Sov så sött folket!
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback