Brännskada...

Inte så där jättebra start på helgen kanske... Fasen vad less jag är på att svimma utan anledning, när som helst och utan förvarning! Svimmade när jag skulle hälla upp lite kokande vatten från vattenkokaren, varpå en stor del landade på min hand och min fot. i fallet. Tur att det mesta landade på golvet! Lyckades tydligen dra med mig stekpannan med köttbullar i farten så även de låg utspridda på golvet då jag kvicknade till av att en orolig och gnällig chia slickade mig på kinden, puttade på mig med nosen och ena tassen. Sötrumpan! Inte en enda köttbulle hade hon norpat åt sig heller, trots att de låg på golvet! Tur hon finns och tar hand om mig! Jag blev iallafall inte lika illa bränd som gången när jag domnade i händerna och fick en hel kastrull med vatten över handen... då var det inte nice! Nu tror jag att jag klarar mig utan besök på akuten.. Ska hålla det kallt och fuktigt bara så ska det nog gå bra!

Har iallafall fått min LV väska nu! Finns det något som är mer underbart?! Är nu stolt ägare av 2 väskor och en supersnygg plånbok. NICE!! Finns inget snyggare! =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men du! Varför svimmar du sådär bara??

2009-06-27 @ 11:02:39
Postat av: Elin

jäkla skrutt nacken som ställer till det så ibland.. =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback