Duktig kicka!

Ännu ett lysande träningspass på banan! Körde en riktigt lång kombination + att vi fick lära oss lite nya hinder (långhopp, muren och oxern). Börjar inse att jag måste börja träna löpning och snabbhet! Intervallträning kanske?! Var lite jobbigt att andas med smärta i revbenen men vad gör man inte för sin glada och duktigt tjej! Shit vad snabb hon är!

imorgon är första dagen som EQUIS kommer och jag ska vara med på ett viktigt möte på eftermiddagen... ska stötta så gott jag kan... ska bli riktigt roligt! Förra gången var det ju det så jag har stora förväntningar på ett trevligt och givande möte/utfrågning! =) Det är bara att plocka fram Nilsson´s charmen så går det nog vägen! Det brukar ju göra det! ;)

skallen går på högvarv just nu.. behöver en time-out eller något bara för att samla tankarna, få ordning på alltihopa och sedan kunna fortsätta i "rätt" riktning! Ska bli riktigt nice med afterwork imorgon... en välbehövlig paus! Får hoppas att tankarna inte kommer ikapp och fångar mig då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback